Jak nakupovat

Vážený zákazníku, vítáme Vás na stránkách našeho e-shopu.
Dovolujeme si Vám poskytnout cenné rady, jak u nás nakupovat. V případě Vaší potřeby nás můžete telefonicky kontaktovat v pracovní dny od 6.30 do 15.30 hod.
Vyberte si druh zboží, o který máte zájem. Náš e-shop Vám nabízí tento sortiment: poplastované pletivo, pozinkované pletivo, poplastované sloupky, pozinkované sloupky, vzpěry, příslušenství k oplocení, zahradní dvoukřídlé brány, zahradní jednokřídlé branky, pohony k posuvným bránám. Nevíte-li přesně, co máte objednat, ochotně a rádi Vám poradíme, jaké všechny komponenty budete potřebovat pro stavbu Vašeho plotu. Novinkou na našich stránkách je Kalkulátor, který Vám po zadání parametrů jako je výška oplocení, průměr drátu u pletiva, průměr sloupků a dalších součástí oplocení, spočítá orientační cenu Vaší objednávky.

Krok za krokem v našem e-shopu
1. Na titulní stránce si vybírejte zboží, které chcete nakoupit a po doplnění množství klikněte na ikonku „nákupní košík“. 
2. Vyplňte množství a kliknutím na tlačítko koupit vložte zboží do košíku. Opakujte tento postup, až vložíte do košíku všechno zboží, které máte zájem koupit. Pokud budete chtít měnit množství objednávaného zboží, případně vybranou položku vymazat, můžete tak učinit přímo v „nákupním košíku“.
3. V případě, že je Váš nákup kompletní, pokračujte a zvolte způsob platby za zboží.
4. Dále vyplníte fakturační a poštovní údaje. Pro registrované a přihlášené zákazníky, se tento krok vyplní automaticky.
5. Objednávka je ukončena jejím potvrzením. Souhrnná stránka Vám nabídne seznam vybraného zboží, fakturační a poštovní údaje ke kontrole. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko odeslat objednávku. Po úspěšném odeslání objednávky Vám bude doručen potvrzovací email.
Pokud jste si vybrali jako způsob platby zálohovou fakturu (platba předem na bankovní účet), tuto zálohovou fakturu obdržíte obratem na Vaši e-mailovou adresu. Zálohová faktura obsahuje všechny potřebné údaje pro provedení platby.
6. Před dodáním každé objednávky se s Vámi telefonicky spojí náš zaměstnanec a upřesní detaily týkající se doručení.

Jak se zaregistrovat?

Klikněte na odkaz Nová registrace, který najdete vpravo na horní liště. Zde vyplníte všechny požadované údaje včetně e-mailu a hesla. Tyto údaje budete potřebovat při opakovaném nákupu.  Po úspěšném zaregistrování je možné začít nakupovat.
Jaké jsou výhody Vaší registrace?
Ušetříte opakované vyplňování Vašich identifikačních údajů, ty se načtou automaticky při Vašem přihlášení. Další výhodou je možnost zobrazit si stav Vašich nových i historii vyřízených objednávek.

Realizace objednávky
Pokud máme zboží skladem a není požadavek na zakázkovou výrobu, do 24 hodin Vám přepravní společnost TOPTRANS a.s. přiveze objednané zboží. U objednávek v hodnotě nad 8.000,- Kč bez DPH neúčtujeme dopravné. Pokud si u nás objednáte jakoukoli bránu či branku a Vaše objednávka přesáhne 4.000,- Kč bez DPH, máte dopravné zdarma. Zboží si můžete také vyzvednout osobně v naší prodejně ve Skleném nad Oslavou. U některých objednávek volíme rovněž dovoz naším vlastním autem.
Pletivo pozinkované poplastované oka 50×50 mm  v síle 2,5 prodáváme v rolích po 15 nebo 25 m. Za odmotání z role účtujeme poplatek účtujeme poplatek 302,50 Kč s DPH.

Výjimkou při přepravě jsou objednávky betonových podhrabových desek a patek, u kterých jsme vzhledem k jejich hmotnosti a vyšší přepravní náročnosti účtujeme dopravné, o výši dopravného vždy informujeme zákazníka předem. 

Den předem Vás kontaktujeme na telefon, uvedený v objednávce. Dopravce Vám v den doručení zašle SMS se jménem a telefonem na řidiče. Podrobnosti ohledně doručení si tak můžete upřesnit přímo s řidičem. V případě Vašeho požadavku při objednávce, Vám dá řidič předem avizo o hodině dodání. (např. 60 min. před dodáním). Platbu za dodané zboží převezme řidič. Součástí dodávky je daňový doklad.
Doporučujeme při převzetí zkontrolovat stav zásilky. V případě zjištěného poškození nebo ztráty zásilky zákazník oprávněn uplatnit reklamaci.

Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou, v co nejkratší době. K reklamaci musí být výplněn zápis o škodě a další doklady, které Vám poskytne řidič. Ve formulářích je potřeba určit rozsah poškození a finanční výši škody. Výsledek reklamačního řízení oznámen písemně zákazníkovi v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů. Většinu zakázek je schopen řidič složit sám. U objemnějších dodávek prosíme o zajištění pomocníků a techniky při vyložení nákladu např. vysokozdvižný vozík.
Může se stát, že osoba, která má převzít dodávku, nemůže být ve chvíli předání dodávky přítomna. V těchto případech je možné nechat peníze např. u sousedů či známých v obálce s instrukcí, kam má řidič zboží složit.

Pro rychlejší a snadnější vyřizování objednávek prosím uvádějte telefonický kontakt.
Doporučujeme pečlivě prostudovat i obchodní podmínky!

Tým internetového obchodu www.ploty-brany.cz Vám přeje příjemný nákup!